Service Management Workshops

Service Management Workshops2023-11-06T08:36:19+00:00

2Grips organiseert regelmatig compacte, interactieve en praktische (IT) Service Management workshops voor iedereen die wil deelnemen.

Deze ITSM-workshops hebben betrekking op actuele onderwerpen, veelvoorkomende knelpunten en veelgestelde vragen. Het doel is om ideeën te genereren, te zorgen voor takeaways en quick wins voor de deelnemers om waar mogelijk te gebruiken binnen uw bedrijf of organisatie.

De workshops worden geleid door één van onze senior ITSM-specialisten met jarenlange praktijkervaring op dit gebied.

2Grips Service Management Workshops

Kom mee doen of stuur iemand van uw team naar onze Service Management Workshops.

Deze workshops zijn gratis, compact (max. 2 uur) en coronaproof. Kom sparren met experten en collega’s in diverse Service Management workshops. Deelnemers worden aangemoedigd om hun eigen problematiek ter discussie te stellen.

  • 2 uur sparren met experten en collega’s
  • Over actuele ITSM-thema’s
  • Practisch en interactief
  • Met focus op uw organisatie en uw vragen
  • Volledig gratis
Workshop: Regel je dienstverlening én compliancy met ISM en 4me
  • 7 november 2023 – Online sessie (Nederlands)
  • 23 november 2023 – Online sessie (Nederlands)

Behoefte aan meer controle en compliancy? Worstel je met flexibiliteit en efficiency?

Met de ISM-methode krijgt jouw organisatie de IT-dienstverlening volledig en eenvoudig onder controle. Het brengt niet alleen alle werkprocessen en samenwerkingsafspraken op orde, je bent tevens verzekerd van een agile en lean werkwijze. Bovendien zorgt ISM ervoor dat je gemakkelijk kan voldoen aan de eisen van compliancy en security. En dat allemaal op een doeltreffende, compacte en relatief eenvoudige manier die vooral heel toepasbaar is.

Tijdens deze workshop hebben we de eer om Wim Hoving als onze speciale gast te verwelkomen. Met meer dan 20 jaar ervaring in het invoeren én toepassen van procesmatig werken, is Wim de bezieler van ISM en kan hij je alles vertellen over de kracht van deze methode. Verder zal Joost van Iersel toelichten waarom het service management platform 4me perfect aansluit bij ISM en hoe de combinatie van ISM en 4me zorgt voor een betere dienstverlening en meer compliancy.

Onderwerpen die aan bod komen:

  • De meerwaarde van ISM voor elke organisatie.
  • ISM met 4me
  • Live demo

Mis deze workshop niet. Het is een kans om je kennis te vergroten, te netwerken met gelijkgestemde professionals en direct toepasbare inzichten op te doen.

Regel je dienstverlening én compliancy met ISM en 4me

  • 7 november 2023
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Nederlands)

Regel je dienstverlening én compliancy met ISM en 4me

  • 23 november 2023
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Nederlands)
Workshop: Klantgerichtheid als sleutel tot succes
  • 6 februari 2024– Online sessie (Nederlands)
  • 8 februari 2024 – Online sessie (Nederlands)

In de wereld van dienstverlening is klantgerichtheid een belangrijke sleutel tot succes. Het begrijpen van de behoeften en verwachtingen van uw klanten is hierbij essentieel. Tijdens deze workshop geven we u inzicht in het opbouwen van ‘uitzonderlijke’ klantrelaties. We duiken dieper in de fundamenten van klantgerichtheid en voorzien u van waardevolle inzichten, slimme strategieën en praktische tools die je direct kunt toepassen om de klantbeleving te verbeteren en langdurige loyaliteit op te bouwen.

Klantgerichtheid als sleutel tot succes

  • 6 februari 2024
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Nederlands)

Klantgerichtheid als sleutel tot succes

  • 8 februari 2024
  • 10 tot 12u
  • Online sessie (Nederlands)
Voor wie is deze workshop bestemd?
  • Een aanrader voor iedereen die streeft naar het continue verbeteren van de dienstverlening.
  • U heeft de keuze uit 2 data: 6 of 8 februari. Beide sessies vinden onnline plaats van 10u tot 12u.
  • Schrijf u in voor deze workshop vóór 6 februari 2024.

Deel deze info in je favoriete netwerk

Ga naar de bovenkant