2Grips organiseert regelmatig compacte, interactieve en praktische (IT) Service Management workshops voor iedereen die wil deelnemen.
Deze ITSM-workshops hebben betrekking op actuele onderwerpen, veelvoorkomende knelpunten en veelgestelde vragen. Het doel is om ideeën te genereren, te zorgen voor takeaways en quick wins voor de deelnemers om waar mogelijk te gebruiken binnen uw bedrijf of organisatie.
De workshops worden geleid door één van onze senior ITSM-specialisten met jarenlange praktijkervaring op dit gebied.

Kom mee doen of stuur iemand van uw team naar onze Service Management Workshops.
Deze workshops zijn gratis, compact (max. 2 uur) en coronaproof. Kom sparren met experten en collega’s in diverse Service Management workshops. Deelnemers worden aangemoedigd om hun eigen problematiek ter discussie te stellen.
Partner Workshop met Chatlayer (Sinch): “De toekomst van UX is conversationeel”
-
27 juni 2023 – Online sessie (Nederlands)
-
29 juni 2023 – Onsite sessie in Antwerpen (Nederlands)
Conversational AI wordt steeds meer door bedrijven geadopteerd. In Nederland zijn opmerkelijke voorbeelden van populaire voice en chatbots: KLM, Bol.com en de Nederlandse politie om er maar een paar te noemen. Interessant is echter dat het opkomende markten zoals Brazilië, India en Kenia zijn die het peloton leiden. Chatlayer geeft enkele voorbeelden van succesverhalen van klanten in deze markten, aangezien dit goede indicatoren zijn van wat we in de toekomst kunnen verwachten voor België en West-Europa in het algemeen.
Meer info over Chatlayer.
De toekomst van UX is conversationeel
- 27 juni 2023
- 10 tot 12u
- Online sessie (Nederlands)
De toekomst van UX is conversationeel
- 29 juni 2023
- 10 tot 12u
- Antwerpen (Nederlands)
Voor wie is deze workshop bestemd?
- Een aanrader voor iedereen die interesse heeft in voice en chatbots.
- U heeft de keuze uit 2 data: 27 (online) of 29 (Antwerpen) juni. Beide sessies vinden plaats van 10u tot 12u.
- Schrijf u in voor deze workshop vóór 27 juni 2023.