BMC Helix Remedyforce

Home/BMC Helix Remedyforce
BMC Helix Remedyforce2019-10-23T06:29:00+00:00

BMC Helix Remedyforce is een uitgebreide oplossing voor IT-service Management die eenvoudig kan worden opgeschaald en aangepast aan de behoeften van elk bedrijf. Het is gebouwd op het Salesforce.com-platform – ‘s werelds meest gebruikte cloudplatform – en biedt u de garantie dat uw bedrijfsprocessen efficiënt, conform en veilig zijn. BMC Helix Remedyforce is intuïtief en krachtig en stelt ondernemingen in staat innovatieve digitale services te leveren die het zakelijke succes versnellen en de klanttevredenheid verhogen.

BMC Helix Remedyforce
Innovatie en de kracht van de cloud

Door gebruik te maken van meer dan 20 jaar baanbrekend leiderschap in Service Management heeft BMC de BMC Helix Remedyforce SaaS-helpdesk vanaf de basis gebouwd op het platform van Salesforce, toonaangevend in de cloud-industrie, en zo een gebruikersvriendelijke, beheerbare en veelomvattende helpdesk-oplossing ontwikkeld. De integratie van sociale en samenwerkingstools stelt klanten in staat om gebruikers te bereiken en te ondersteunen, waar ze zich ook bevinden. De ingebouwde ITIL-best practices van BMC Helix Remedyforce maken IT-organisaties efficiënter en productiever vanaf het begin.

Creëer waarde met de BMC Helix Remedyforce SaaS-helpdesk van BMC Helix Remedyforce

BMC Helix Remedyforce helpt u om IT-services van wereldklasse te leveren die het bedrijf vooruithelpen. BMC Helix Remedyforce biedt kant-en-klare ITIL-best practices waarmee de wachttijden van de servicedesk verkort worden van vijf minuten tot 45 seconden, de oplossing voor eerste oproepen met 90% verbeterd kan worden, de voorraad en middelen gevolgd kunnen worden en gebruikers de mogelijkheid krijgen om de self-service mogelijkheden te gebruiken. Het resultaat? Gelukkige gebruikers, minder onopgeloste problemen en een hogere productiviteit voor zowel IT als gebruiker.

BMC Helix Remedyforce
Waarom kiezen voor BMC Helix Remedyforce?
Integreren en automatiseren2019-10-17T14:53:28+00:00

Automatisering en integratie (inclusief API’s) om handmatige arbeid en gestroomlijnde dienstverlening te verminderen.

Geen software of hardware te installeren of te beheren2019-10-17T14:52:41+00:00

Twee keer per jaar worden er naadloos upgrades uitgevoerd met een eenvoudige, op waarde gebaseerde prijszetting.

Configuratie in plaats van customizatie2019-10-17T14:51:51+00:00

Implementeer nieuwe technologieën en diensten zonder codering of scripting, intuïtief beheer en configuratie houdt u gefocust op het leveren van bedrijfswaarde.

Intuïtieve dashboards en rapportage2019-10-17T14:54:17+00:00

Predictieve informatie direct in de tickets om 90% van de IT-problemen bij de eerste oproep op te lossen. Realtime drag’n drop dashboards en rapportages om de belangrijkste bedrijfsgegevens te tonen en zo het delen van informatie en het nemen van gefundeerde, slimme zakelijke beslissingen te stimuleren.

Uitgebreide functionaliteiten2019-10-17T14:53:54+00:00

Incident, Request, Problem, Change, Release, Service Level Management, CMDB, Discovery en Asset Management met een gepersonaliseerde self-service geeft gebruikers nieuwe toegang tot dienstverlening.

Intelligente, omni-channel self-service2019-10-17T14:48:35+00:00

Self-service met Chatbots in de vorm van Skype, Slack, mobile en web bots.

Neem voor meer informatie direct contact op met 2Grips

Ga naar de bovenkant