Get2Grips 2024

2Grips heet u van harte welkom op Get2Grips

13 juni 2024

Get2Grips is een jaarlijkse evenement georganiseerd door 2Grips. Een must voor iedereen die de nieuwste trends en ontwikkelingen in Service Management wil bijhouden. Verwacht boeiende onderwerpen, gepassioneerde sprekers en een inspirerende middag vol waardevolle inzichten. Het Get2Grips evenement biedt een unieke kans voor C-level management om te netwerken en kennis te delen.

Get2Grips 2024: Een vertrouwd concept, gewaardeerd door de bezoekers

Dit jaar hopen we uw verwachtingen opnieuw te overtreffen en streven we naar een nog betere ervaring tijdens Get2Grips 2024. De professionele en eigentijdse eventlocatie van BluePoint blijft the place to be. Ook het vertrouwde concept van Get2Grips blijft behouden, maar we hebben enkele extra vernieuwingen toegevoegd om uw deelname nog waardevoller te maken.

We schakelen over naar het Engels om het voor niet-Nederlanderstalige deelnemers gemakkelijker te maken om het evenement bij te wonen en deel te nemen aan de discussies.

Een primeur voor dit jaar! Dankzij de break-out sessies kunnen we een breder scala aan topics aanbieden en kan u zich focussen op wat voor u het meest relevant is.

We starten iets vroeger, om 13.30 uur, zodat u nog meer uit uw dag kunt halen en volledig kunt profiteren van alles wat Get2Grips te bieden heeft.

Speed Networking is een efficiënte en tijdbesparende manier om nieuwe contacten te leggen. U krijgt de gelegenheid om op een georganiseerde manier kennis te maken met een groot deel van de aanwezigen.

Het programma

De volledige agenda met een overzicht van de onderwerpen volgt binnenkort, maar dit is alvast de agenda:

13u30 – 14u00 Onthaal
14u00 – 14u10 Welkom
14u10 – 14u55 Plenaire sessie
15u00 – 15u35 Speed networking
15u40 – 16u05 Break-out sessies
16u05 – 16u35 Pauze
16u35 – 17u00 Break-out sessies
17u05 – 17u50 Plenaire sessie
17u50 – 18u00 Afsluiting
18u00 – 20u00 Walking Dinner

Inschrijven

Deelnemen aan Get2Grips 2024 is gratis na registratie. Let wel: het aantal plaatsen is gelimiteerd. Wacht dus niet te lang om uw komst te bevestigen. Wij kijken er alvast naar uit u te ontmoeten.

Dagen
Uren

De locatie

Het BluePoint bedrijvencentrum is gelegen in Antwerpen (Berchem) en is vlot bereikbaar met de auto of openbaar vervoer. Komt u met de wagen kan u zowel boven- als ondergronds parkeren. Ook elektrische laadpalen zijn aanwezig op het terrein. Komt u met het openbaar vervoer? Het business & conference center bevindt zich op slechts 10 minuten van Berchem station. 2Grips voorziet een eigen shuttle service om het u makkelijk te maken.

 

Breng alvast een virtueel bezoek aan BluePoint Antwerpen.

Keynote sessies

Naar goede gewoonte heeft Jordy het dit jaar ook over klantgerichtheid. Naast de nood om oog te hebben voor de emoties van de klant die leiden tot een bepaalde beleving, had Jordy het vorige jaar over enkele principes binnen klantgerichtheid. Hij deed dat op basis van het acroniem OSCAR:


• Ownership
• Start to give
• Cross the line
• Always Yes
• Rituals

Vele mensen vonden dit inspirerend, maar dachten dat dit meer voor de coolblue’s, bol.com’s of de Efteling’s voor deze wereld was. Je hebt hier toch een enorm budget voor nodig of een leger aan servicespecialisten of dure consultants?
Het antwoord of deze stellingen is gelukkig nee.

Tijdens zijn sessie gaat Jordy dieper in hoe je nu net zo klantvriendelijk kan zijn als bijvoorbeeld een coolblue of een Efteling.
Of in bredere zin: hoe zorg je ervoor dat je een dienst of product op een zodanige manier verkoopt dat de kans extra groot is dat een klant bij je terugkomt en aan zijn of haar vrienden en familie vertelt over de positieve ervaring?

Duurzaam zijn gaat niet alleen over het leveren van relevante diensten in de toekomst, maar ook over het garanderen van de dienstverlening vandaag. De huidige klantverwachtingen op het gebied van service management gaan niet meer alleen over het garanderen dat er wordt geleverd wat is overeengekomen in de SLA. Hoe het wordt geleverd, wordt net zo belangrijk. Die verwachting maakt deel uit van XLA. Duurzaam werken met XLA heeft echter gevolgen voor hoe je met tijd omgaat.

 

We hebben geleerd om de beschikbare tijd te maximaliseren door de tijd op te vullen met werk. Mijn stelling is dat dit niet langer effectief is als je echt verbinding wilt maken met je klanten en hun ervaringsreis. Om die ambitie waar te maken, moet je tijd vrijmaken! We gaan onderzoeken hoe frameworks zoals ITIL zorgen voor die verschuiving van het efficiënt vullen van tijd naar het vrijmaken van tijd, waardoor experience een duurzaam onderdeel wordt van je dienstverlening, nu en in de toekomst.

Break-out sessies

USM is een universele, gestandaardiseerde methode om dienstverlening te managen in alle denkbare taakgebieden. USM Professional en geaccrediteerd USM-trainer, Patrick Belmans, gaat tijdens deze sessie dieper in op hoe hoe organisaties met slechts vijf processen en acht workflows organisaties in staat zijn om (terug) de controle te nemen over hun dienstverlening, en zo efficiënter en effectiever te opereren.

Los je SIAM-issues LIVE op tijdens de Scopism unconference! Claire Agutter en Stephanie Ward nodigen u uit voor een dynamische, gezamenlijke sessie waarbij u en uw collega’s SIAM-problemen oplossen in slechts 35 minuten. Gebruikmakend van de “unconference”-aanpak, gaan we aan de slag met de onderwerpen die voor u van belang zijn:

  • Beslis mee de onderwerpen – iedereen kan de issues voorstellen die voor hen het belangrijkst zijn.
  • Beoordeel de onderwerpen – wat heeft de hoogste prioriteit?
  • Discussieer! Leer van en deel ideeën met collega’s.
  • Samenvatting en recap.

Of het nu gaat om contracten die voor verwarring zorgen, toolingproblemen of issues met mensen, we zullen samenwerken om u bruikbare ideeën te bieden. Wil u van tevoren een onderwerp suggereren? Laat het ons weten via contact@scopism.com.

Als antwoord op de groeiende complexiteit van moderne IT-ecosystemen breidt Proximus zijn dienstenportfolio strategisch uit. Door Enterprise Service Management en Service Integration te ondersteunen, willen we een efficiënt en verantwoordelijk ecosysteem van diensten aanbieden met behoud van een hoge kwaliteit van de dienstverlening. Ga met ons mee op deze transformatieve reis om onze enterprise diensten te verbeteren en zo tegemoet te komen aan de evoluerende bedrijfsbehoeften en klantentevredenheid.

Meet Eddy Peters, voorzitter van itSMF België

Dit jaar is Eddy Peters, voorzitter van itSMF België en gepassioneerde spreker, te gast op Get2Grips.

Als Service Management Expert met meer dan 30 jaar ervaring in verschillende IT-functies is Eddy altijd gericht op het overbruggen van de kloof tussen business en IT, waarbij hij oplossingen uitwerkt die het mogelijk maken om de volgende stap te zetten. Vandaag de dag hebben Agile en andere transformaties een grote impact op het gedrag en de manier van werken van veel organisaties. Eddy zorgt er voortdurend voor dat bestaande processen nieuwe uitdagingen aankunnen en dat gevestigde frameworks zoals ITIL dit soort evoluties kunnen opvangen. Eddy is gecertificeerd ITIL-expert en -trainer, en gastdocent aan EMS in Brussel.

Eddy Peters

Met dank aan onze sponsors

Scopism
freshworks
Proximus NXT
Lansweeper

Deel deze info in uw favoriete netwerk