Get To Grips 2021

2Grips heet u van harte welkom tijdens het jaarlijkse Get to Grips event.

Get to Grips is een jaarlijks event georganiseerd door 2Grips voor iedereen die mee wil zijn met de nieuwste trends en ontwikkelingen in de wereld van Service Management. Elk jaar gaan we op zoek naar boeiende onderwerpen en gepassioneerde sprekers om u zo een leerrijke en inspirerende namiddag te kunnen aanbieden. Het Get to Grips event brengt een unieke combinatie van netwerken en kennis delen voor C-level management.

25 november 2021

Van der Valk Antwerpen

Programma & Inschrijven

Thema 2021: Personalized Service Excellence

Service Management leeft! De komst van ITIL4 en concepten als co-creatie en waarderstromen, de toegenomen aandacht voor Customer (en Employee) Experience en het streven naar klantgerichte dienstverlening niet enkel door IT maar organisatiebreed (ESM), zijn maar enkele van de trends van de voorbije jaren.

Tegelijkertijd is er echter de continue druk om kosten te besparen, efficiënter te werken en diensten schaalbaar te maken en dus te standaardiseren en automatiseren.

Maar hoe vallen gestandardiseerde en geautomatiseerde diensten te rijmen met een persoonlijke en excellente ervaring van de dienstverlening? En hoe ga als interne of externe dienstverlener hiermee om terwijl je vaak vanuit bepaalde structuren met vastliggende processen en beperkte hulpmiddelen werkt? Excellente dienstverlening is immers persoonsgebonden en uniek voor elke gebruiker, afhankelijk van zijn specifieke noden en wensen, van zijn individuele werkomgeving, zijn eigen taken en verantwoordelijkheden.

Met de komst op de werkvloer van Generatie Y, geboren eind jaren ’90 begin 2000 en opgegroeid in een ‘on-demand’ economie en met op en top gepersonaliseerde dienstverlening door de bol.coms en Spotify’s van deze wereld, wordt het hoog tijd om onze deze vragen te stellen. Tijdens ons jaarlijkse Get to Grips event lichten wij alvast een tipje van de sluier over de elementen die een cruciale rol spelen in het realiseren van persoonlijke dienstverlening, zijnde:

1. Waardebepaling
2. Organisatie en mensen
3. Technologië
4. Partners

Programma & Inschrijven

De sprekers

Danny Van Vosselen

Danny Van Vosselen

Danny Van Vosselen is de CEO en mede-oprichter van 2Grips. Hij begon zijn carrière 30 jaar geleden in verschillende functies voordat hij in 2006 voor zichzelf begon in zijn specialisatie IT service management. Als consultant ondersteunde Danny zowel grote als kleine privébedrijven, overheden en onderwijsinstellingen zoals de Provincie Oost-Vlaanderen en de Universiteit Hasselt. Kenmerkend voor zijn aanpak is zijn sterke focus op de menselijke factor en zijn aandacht voor attitudes, gedrag en cultuur. Contacteer hem gerust voor een goed gesprek over zijn passie voor service management.

Jordy Mertens

Jordy Mertens werkt als Service Management consultant voor 2Grips. Tijdens zijn loopbaan heeft Jordy gewerkt aan verschillende projecten met betrekking tot procesdefinitie, -implementatie, -beheer of -verbeteringen. Daarnaast heeft Jordy tal van klanten uit uiteenlopende sectoren geholpen bij het selecteren en implementeren van de juiste service management oplossingen en het helpen verankeren van organisatorische verandering door training en coaching van de medewerkers. Tenslotte neemt Jordy de rol van COO op zich bij 2Grips waar hij verantwoordelijk is voor de opvolging van zowel alle lopende projecten en consultants, als voor de support organisatie en het optimaliseren van de interne processen.

Jordy Mertens
Joost van Iersel

Joost van Iersel

Joost van Iersel is de CEO en mede-oprichter van 2Grips. Na zijn opleiding Bedrijfseconomie aan de Universiteit van Tilburg ging hij aan de slag bij een bedrijf gespecialiseerd in IT Service Management tooling. In uiteenlopende rollen binnen dit bedrijf, variërend van junior consultant tot trusted advisor, bouwde hij ondertussen ruime ervaring op met alle denkbare manieren waarop service management kan worden toegepast. Zowel binnen kleine als zeer grote organisaties; en variërend van een technische focus tot vooral een menselijke focus. Een aantal jaren geleden werd het tijd om zich minder te richten op de tools binnen het vakgebied service management en als zelfstandige aan de slag te gaan. Joost richtte zich vervolgens meer op de organisatorische kant van de zaak. Dit bracht opnieuw veel nieuwe inzichten en introduceerde hem bij zijn huidige ‘partner in crime’ Danny Van Vosselen.

Ian Groves

Ian Groves is geboren en getogen in het noordoosten van Engeland, maar heeft het grootste deel van zijn volwassen leven in Norfolk doorgebracht. Hij is oorspronkelijk afgestudeerd als apotheker, maar na vele jaren in de detailhandel te hebben gewerkt, besloot hij een andere carrière te beginnen. Hij had het geluk om meer dan 20 jaar geleden een baan te vinden bij ICL, waar men op zoek was naar mensen met veel klantgerichte vaardigheden en geen IT-ervaring. Een perfecte match en de rest is geschiedenis. Ian heeft in de tussenliggende jaren zijn expertise op het gebied van IT service management en consulting verder ontwikkeld en werkte in heel Europa. Als Service Integratie en Management specialist is hij de geaccrediteerde SIAM trainer voor 2Grips.

Ian Groves
Programma & Inschrijven
Maak kennis met onze partners

Dit jaar zetten we ook onze partners in de schijnwerpers. Zij zijn beschikbaar voor al uw vragen.