Ivanti Service Manager

Home/Ivanti Service Manager
Ivanti Service Manager2020-11-03T12:37:41+00:00

Ivanti Service Manager, powered by Heat Software biedt met Ivanti Help Desk, Ivanti Service Desk en Ivanti Service Management drie verschillende gradaties van een onovertroffen flexibel platform voor de ondersteuning van uw (IT) Service Management processen.

Ivanti Service Manager
Ivanti Service Manager

Ivanti Service Manager wordt aangeboden met een standaard inrichting voor de ondersteuning van al uw IT processen, gebaseerd op de eigen best practice ervaringen en op het ITIL framework. Dit geeft een uitstekend startpunt voor een implementatie en bespaart tijd en kosten.
Verder is Ivanti volledig aanpasbaar zonder enige vorm van programmeren. Dit biedt u volledige flexibiliteit in de ondersteuning van uw IT processen of in de ondersteuning van uw Human Resource, Facility of willekeurig welk ander proces.
Ook biedt Ivanti die mogelijkheid om zeer eenvoudig de meest complexe workflows te bouwen zodat al uw standaard aanvragen perfect kunnen worden ondersteund en geautomatiseerd.

Gartner Magic Quadrant

Gartner, één van de meest toonaangevende IT research bedrijven, onderzoekt regelmatig het aanbod van ITSM oplossingen in de markt en geeft waardevolle informatie over toonaangevende leveranciers, trends en oplossingen in de sector. In haar Magic Quadrant voor ITSM tools, bevindt Ivanti Service Manager zich bij de besten van de klas.

Landesk en Heat Software

Begin 2017 hebben LANDESK en HEAT Software zich verenigd onder een nieuwe bedrijfsnaam: Ivanti. De cloud-based Service Management software van HEAT in combinatie met LANDESK’s portfolio voor IT Asset Management en Endpoint Security resulteert in een krachtige reeks oplossingen die tegemoetkomen aan de groeiende klanteneisen van vandaag. Met meer dan 1.600 werknemers in 23 landen en met meer dan 22.000 zeer diverse klanten in alle sectoren, biedt Ivanti geïntegreerde oplossingen die IT-organisaties helpen bij het in balans houden van snel evoluerende gebruikersvereisten met de noodzaak om kritieke bedrijfsmiddelen en gegevens te beveiligen. Ook onder de nieuwe naam blijft Ivanti de essentiële oplossingen leveren die klanten nodig hebben om succesvol te zijn.

2Grips support

Ook na de implementatie zorgt 2Grips voor u. Onze support & beheer dienst ondersteunt u bij het gebruik van Ivanti Service Manager. Deze dienst wordt in verschillende vormen aangeboden, variërend van snelle en betrouwbare 1e lijns ondersteuning voor het melden van softwarebugs en het beantwoorden van eenvoudige functionele vragen, tot het volledig overnemen van het applicatiebeheer van uw service management oplossing. Dit alles op abonnementsbasis en dus met vooraf bekende kosten. Ook wanneer u de licenties voor Ivanti Service Manager niet direct bij ons heeft gekocht, kunt u deze diensten bij ons afnemen. Meer info over Ivanti Support.

  • Dashboards & Reporting
  • Knowledge Management
  • Incident Management
  • Self Service
  • Service Catalog
  • Survey
  • Workflow Automation
  • Change Management
  • CMDB

  • Configuration Management
  • Problem Management
  • Service Level Management
  • Availability Management
  • Event Management
  • Financial Management
  • Portfolio & Project Management
  • Release Management
Cloud en on-premise

Ivanti Service Manager is beschikbaar als clouddienst en als on-premise oplossing en biedt de unieke mogelijkheid om op een later moment over te stappen van de ene naar de andere vorm. Dit biedt u de flexibiliteit en vrijheid om te kiezen. Opnieuw toont Ivanti Service Manager haar sterkte: haar aanpasbaarheid aan uw specifieke bedrijfsbehoeften.

Waarom kiezen voor Ivanti Service Manager, powered by Heat Software?
Future Proof: een modern en modulair platform voor al uw huidige én toekomstige noden2018-01-17T09:25:40+00:00

De experten van Ivanti zijn volgen trends en evoluties van dichtbij op. Zij analyseren de verschillende invalshoeken, ontwikkelen en implementeren nieuwe digitale oplossingen die u of andere klanten in de toekomst nodig hebben. Naarmate de technologie en/of de behoeften veranderen, ontstaan upgrades en nieuwe modules. Dankzij het modulaire systeem en de vele geïntegreerde extra toepassingen, breidt u uw platform uit naargelang uw behoeften, nu en in de toekomst, binnen IT én over de grenzen van IT heen. Schaalbaarheid en flexibiliteit voor de meest veeleisende gebruikers.

Volledige integratie met andere Ivanti Software producten2018-01-17T09:27:56+00:00

Ivanti Software helpt u automatiseren, groeien en excelleren. Door de vele overnames en fusies kan Ivanti Software verschillende geïntegreerde functies aanbieden die uw ITSM uitbreiden naar extra toepassingen zoals Discovery en Endpoint Management. Dankzij kant-en-klare integraties zijn alle modules eenvoudig te koppelen zonder ontwikkelingskost. U bespaart tijd en geld.

Real-time inzicht en uitstekende rapportage-mogelijkheden2018-01-17T09:30:10+00:00

Verschillende kant-en-klare dashboards en real-time rapporten stellen uw organisatie in staat om de inzichten te krijgen die u nodig hebt om actie te ondernemen en uw service delivery te verbeteren. Concentreer je op specifieke zaken of bekijk overzichten die aansluiten op individuele behoeften, want met Ivanti Dashboards creëert u ook zelf flexibele en overzichtelijke rapporten met de nodige dril-down- en filterfuncties dankzij de drag-and-drop interface. Dashboards delen, rapporten plannen of exporteren, waarschuwingen instellen, Ivanti doet het allemaal.

PinkVerify ITIL certificering voor 13 processen2018-01-17T09:33:52+00:00

U hoeft het ITIL-wiel niet opnieuw uit te vinden. Maar liefst 13 ITIL processen van Ivanti Service Manager zijn gecertifieerd door PinkVerify (Availability Management, Change Management, Event Management, Financial Management, Incident Management, Knowledge Management, Problem Management, Release and Deployment Management, Request Fulfillment, Service Asset and Configuration Management, Service Catalog Management, Service Level Management, and Service Portfolio Management). Zo haalt u onmiddellijk voordeel uit de best practices van ITIL om uw IT-services te identificeren, plannen, leveren en ondersteunen om ongeplande serviceonderbrekingen verder te minimaliseren en tegelijkertijd de klanttevredenheid te verbeteren door de services te bieden die zij nodig hebben.

Eenvoudig automatiseren met de Drag-and-drop Workflow Designer2018-01-17T09:35:31+00:00

Automatisatie resulteert in een meer consistente uitvoering, minder fouten en uitzonderingen, meer veiligheid en lagere bedrijfskosten. Geautomatiseerde processen zijn ook eenvoudiger te repliceren en te schalen. Dankzij Ivanti Workflow Designer zijn service-eigenaars en bedrijfsmanagers in staat om via een drag-and-drop interface hun eigen workflows en processen aan te passen, te ontwerpen en de regie te nemen. Vooraf gedefinieerde integratieworkflow-blokken kunnen naadloos worden geïntegreerd met externe systemen en gegevensbronnen, zodat technici en gebruikers toegang hebben tot de belangrijke informatie die ze nodig hebben, precies op het moment dat ze deze nodig hebben. Ivanti automatiseert workflows, elimineer dure handmatige processen en maak uw bedrijf efficiënter, compliant en veilig.

Ivanti Enterprise Service Management (ESM)

Hedendaags Service Management gaat verder dan alleen IT. Ivanti Enterprise Service Management biedt u de tools om uw bedrijf te transformeren en alle service ondersteunende processen te stroomlijnen. Met het schaalbare en configureerbare Ivanti platform, in combinatie met de jarenlange ervaring van 2Grips, breidt u op een snelle en eenvoudige manier uw servicebeheer uit naar alle bedrijfsdomeinen via één eenvoudig te beheren platform. Ongeacht de grootte van uw organisatie.

Neem voor meer informatie direct contact op met 2Grips

Ga naar de bovenkant